Reklamér over et produkt

Hvis du ikke er tilfreds, så er vi det heller ikke! Oplever du kvalitetsproblemer eller andet som ikke lever op til den normale standard af Pågen's produkter, vil vi være taknemmelige for at få det at vide hurtigst muligt.

Hvis du vil reklamere en vare, skal du blot udfylde skemaet nederst på siden, så hører du fra os hurtigst muligt – ofte inden 14 dage. Selvfølgelig får du erstatning, hvis du ikke er tilfreds!

Husk at angive produktinformationerne, når du reklamerer over en vare. Lot-kodens placering på emballagen varierer lidt mellem de forskellige produkter. Normalt er den placeret under sidste salgsdato. På billederne herunder kan du se nogle eksempler på dette. 

Gem venligst også det brød/materiale, som reklamationen handler om, indtil du har hørt fra os. Jo flere oplysninger vi får, desto lettere bliver det for os at hjælpe dig.

De personlige oplysninger, du meddeler Pågen i forbindelse med reklamationen, vil blive slettet senest 4 måneder efter at ærendet er afsluttet.

Jo flere oplysninger vi får, desto lettere bliver det for os at hjælpe dig
Vedhæftede filer må ikke være større end 10 MB i totalt.